sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Ketjuröykkiö

Oon ollut oikeastaan aina aika huono käyttämään muita koruja kuin korviksia. Oon laiska ja muistamaton korujen suhteen ja lisäksi aamuisin niin kiireinen, että korujen olemassaolo ja uupuminen asusta muistuu mieleen yleensä vasta bussissa. Tänä syksynä olen oikeasti harpannut ison askeleen korujen käytössä. Ranteesta löytyy useimpina päivinä jonkinlainen koru. Rannekorut tuntuvatkin jotenkin enemmän omilta kuin kaulakoristukset. Niissä on monesti enemmän asennetta kuin kaulakoruissa.


Eilen törmäsin kuitenkin Valtterissa koruun, joka sykähdytti ja tuntui omalta, sellaiselta korulta, jota tahdon pitää ihoani vasten. Kettinkikorussa on myös sitä asennetta, jota arkikoruilta kaipaan. Koru on Morganin ja pulitinkin siitä 7 euroa onnistuneen kolmen euron tinkauksen jälkeen. Tiedän, että olisin kaivannut enemmän korua kuin niitä seitsemää euroa, jos olisin laskenut ketjuröykkiön takaisin pöydälle.

4 kommenttia:

Henna kirjoitti...

Ihanaihana koru! Todellä hyvä löytö. Mä olen ostanut viime aikoina aika paljon koruja kirpparilta. Erilaisia kuin kaupan korut.

Ripsariprobleemaan en osaa sanoa muuta kuin Lancomen hypnose. Tai jos haluaa luonnolliset ripset niin Definicils. Mutta itse vannon hypnosen nimeen. On tosin melko arvokas ripsari mut toivon sitä aina lahjaksi tai tsekkailen kauneusliikkeiden tarjoukset.

Laura kirjoitti...

oi ihana!!! siis todella kaunis :O nyt oon taas vuorostani ihan sairaan kateellinen :<<

Hepa-Neiti kirjoitti...

Mielettömän ihana koru!!! Oon kade!!

Janita kirjoitti...

Sunshe, kirppikseltä löytää kyllä helposti paljon uniikimpia koruja kuin kaupoista ja huomattavasti huokeampaan hintaan kuin kaupoista. Kiitti ripsarivinkistä! Löysin nyt toistaiseksi Kicksin hyllystä vielä käyttämääni Isadoran ripsaria ja hamstrasin niitä samantien pari kappaletta.

Kiitos kommentista ja kehuista, Laura! Tää tuntuu kyllä niin omalta korulta!

Hepa-Neiti, kiitos! :)

 
>